"אני מודה שכל ציור שלי,כל הבדים הגדולים שפעם ציירתי ושכנראה לא אצייר יותר(אך מי יודע),כל הצורות הקודמות מסתתרות עתה ברישומי המכחול שלי הקטנים. אך אלה שלא ראו את תמונתי הקודמות לא יכולים לדעת מה היא אותה צורה פנימית ' ממנה אני מנסה- ללא הצלחה יתרה -להפטר. אם הגעתי לסוף הדרך ב'שידוד' הצורה שלי ,אני רק בראשיתה בדריכותי נוכח כל החי והדומם."

בקט על אריכה בתרגומו של כרמי(67)"מצור מחודש על החיצון החתום . יד ועין דלוקות בצימאון אל הלגאני.בלי הרף תשנה היד את העין.המבט לא ירפה מן האינו ניתן לראיה,אלא על מנת להסתער על האינו ניתן לעשייה,ובורק חוזר חלילה.שביתת רצואושוב עקבות של מה משמעלהיות ולהיות אל מול.עקבות עמוקים."

לימוד ציור

"אריכה על אנגר-הרישום אינו אלא עכבה בלתי אמצעית שבה נטבעו כל תנודות הרגש,תוך כדי צמרמורת ההיתבוננות.עינינו בלכידת הבלתי נלכד,ללא אמצעי אחר מן התנודה עצמה.לכן כשמתרחש הנס ברישום ,הריהו קרוב יותר לנפש(כמו השירה בעיני אריסטו)מכל ביטוי אחר."

 
 
 
 

)

©כל הזכויות שמורות - הסדנא לימודי אומנות ציור פיסול צילום עיצוב
לימודי אומנות | פיסול | ציור | צילום | עיצוב | אומנות שימושית | ימי כיף וגיבוש | עיצוב הבית